Vajadzība pēc dziļākas un plašākas izpratnes par to, kas ir un kā rodas vērtība cilvēkiem, biznesiem, iestādēm; kā meistarīgi harmonizēt digitālo, virtuālo un pieredzamo, likumsakarīgi aizveda pakalpojumu dizaina metožu apguvē un lietošanā. Šīs zināšanas jēgpilni papildina komunikācijas stratēģes aroda prasmes un ļauj meklēt un atrast viedākus risinājumus dažādiem izaicinājumiem.
pilns apraksts
Viena no dažiem UX (user experience jeb lietojamības) profesionāļiem Latvijā, jau starptautiski atzītās konferences "UX Riga" kuratore un grupas "UI/UX Riga meetup" līdzorganizētāja.  Viņa ar neizsīkstošu entuziasmu ir gatava popularizēt ideju par papildus vērtību, kādu katram uzņēmumam un organizācijai dod labs lietojamības dizains.
pilns apraksts
MIMXII